Kauba tagastamine

Tagastamine Omniva ja Smartposti postiautomaadi kaudu tasuta

 

Lihtne ja mugav tagastamine

14 päeva raha tagasi garantii

 

Tellimused ja tagastused

1.1. Tarbijal on õigus 14 päeva jooksul alates kauba kättetoimetamise päevast kaup tagastada ja saada tasutud raha tagasi 14 päeva jooksul.

1.2. Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud ning see peab olema originaalpakendis.

1.3. Originaalpakendi avamine tuleb teha ettevaatlikult, seda kahjustamata. Ainult juhul, kui pakendit ei saa lõhkumata/rikkumata avada, ei vastuta Ostja rikutud pakendi eest. Kui Ostja on rikkunud pakendi hooletuse tõttu ehk tootepakendit oli võimalik avada seda kahjustamata, on müüjal õigus nõuda tekitatud kahju hüvitamist.

1.4. Juhul, kui klient avastab kauba kättesaamisel, et talle on saadetud vale või defektne kaup või kaup ei jõua kliendini heas seisukorras ja kinnises pakendis, peab klient kohe ühendust võtma müüja esindajaga kirjutades e-posti aadressil [email protected].

1.5. Müüja vastutab kliendi poolt ostetud kauba eest selle transportimise jooksul. Kauba kättesaamise hetkest läheb kauba kahjustumise või kadumise risk üle kliendile.

1.6. Tagasimaksmise aeg hakkab kehtima hetkest, kui olete mittesobiva kauba tagastanud müüjale, kes on selle kätte saanud ning üle kontrollinud.

1.7. Kauba tagastamiseks tuleb saata e-kiri aadressil [email protected] ning e-kirjas peab sisalduma järgmine klienditeenindus:

  • ostja nimi,
  • tagastatav kaup,
  • tellimuse number,
  • tagastamise põhjus (vabatahtlik)

1.8. Kaupa on võmalik tagastada:

  • Kliendile sobivasse Skechersi kauplusesse
    • Tallinnas: Ülemiste keskus, Kristiine Keskus, Rocca al Mare Keskus, Nautica keskus
    • Tartus: Tartu Lõunakeskus
  • Läbi Omniva, DPD või Itella Smartpost pakiautomaadi

Kauba tagastamine läbi pakiautomaadi:

1.9. Itella Smartpost: Jalatsid on võimalik tagastada läbi pakiautomaadi, kust te jalatsid kätte saite kasutades selleks paki kättesaamisel saadud SMS-is olevat uksekoodi. Kui saite jalatsid kätte valgest Smartposti pakiautomaadist palun võtke enne tagastamist ühendust Smartposti klienditeenindusega (+3726011000) kes teeb Teile tagastuseks uue koodi.

1.10. Omniva: Jalatsid on võimalik tagastada läbi pakiautomaadi kust te paki kätte saite kasutades selleks paki kättesaamisel saadud SMS-is olevat tagastuskoodi.

1.11 DPD: Pärast DPD paki välja võtmist, saate smsi PIN koodiga, mida saate paki tagastamiseks kasutada.
Valige ekraanilt “Saada või tagasta pakk” ja peale seda valige “Sisesta PIN-kood”.
Pärast PIN-koodi sisestamist järgige ekraanil olevaid juhiseid ja kleepige pakiautomaadi poolt välja prinditud pakisilt pakile peale.

1.12. Tagastatav kaup peab olema kasutamata, siltidega ja originaalpakendis. Tagasisaadetav jalatsikarp peab olema pakendatud.