Müügitingimused

1.1. Müügitingimused kehtivad www.skechers.ee kliendi (edaspidi Ostja) ja www.skechers.ee (edaspidi Müüja) omaniku:

FIFAA AS

Pärnu mnt 144, 11317 Tallinn, Eesti Vabariik

Reg. No. 10222434

KMKR nr EE100174946 

a/a Swedbank EE222200221058229531

a/a SEB Pank EE351010220223774226

vahel kaupade ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.

1.2. Müüja jätab endale õiguse käesolevaid tingimusi ja toodete hindasid ühepoolselt muuta oma tegevuse efektiivsuse, konkurentsivõimelisuse, edaspidise arenemise ja kaupade sortimendi täiendamise või reorganiseerimise eesmärgil. Tingimuste ja tootehindade muudatused ning täiendused jõustuvad alates nimetatud informatsiooni ilmumise momendist leheküljel www.skechers.ee. Kui Ostja edastas oma tellimuse enne tingimuste muudatuse jõustumist, siis Ostja jaoks kehtivad tellimuse edastamise ajal kehtinud tingimused, v.a kui seaduses või käesolevates tingimustes on ette nähtud teisiti.

1.3. Müüja ja Ostja soovivad kaubelda www.skechers.ee kodulehekülje kaudu käesolevas dokumendis sätestatud tingimustel.

1.4. Müüja koduleheküljel tellimust vormistades ning maksmist sooritades kinnitab Ostja, et ta on tutvunud müügitingimustega ja on nendega nõus.

Ostja isikuandmete töötlemine

2.1. Müüja kogub Ostja nime, telefoni ja aadressi. Müüja kasutab Ostja poolt esitatud isikuandmeid ja andmeid sooritatud ostude kohta kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega ulatuses, mis on vajalik Ostja poolt e-poes esitatud tellimuse täitmiseks. Müüja ei edasta Ostja isikuandmeid kolmandatele isikutele, v.a posti- või kullerteenust pakkuvale ettevõtjale ulatuses, mis on vajalik kauba Ostjale kättetoimetamiseks. Müüja volitatud kliendiandmete töötlejad: https://skechers.ee/et/skechersi-volitatud-kliendiandmete-tootlejad/

2.2. Müüjal puudub internetipanga vahendusel kauba eest tasumisel juurdepääs Ostja pangaandmetele. Kaupade eest tasumiseks kasutatavate interneti pangalinkide turvalisuse tagab krüpteeritud (andmete teisaldamine salajasele kujule) andmesidekanal, mille käigus puudub kolmandatel isikutel isikuandmetele ja pangarekvisiitidele ligipääs.

Müügigarantii ja pretensiooni esitamine

3.1. Müügigarantii kehtib ostetud kaubal ilmneva mittevastavuse eest 2 aasta jooksul alates kauba Ostjale üleandmisest. Tarbijale kauba müümise korral eeldatakse, et 6 kuu jooksul kauba Ostjale üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas asja üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus asja või puuduse olemusega. Ostja kohustub Müüjat teavitama kauba mittevastavusest viivitamatult, hiljemalt 7 päeva jooksul selle avastamisest ehk esitama pretensiooni.

3.2. Ostjal on võimalik esitada pretensioon·          

  • Skechersi kauplusesse
    • Tallinnas: Ülemiste keskus, Kristiine Keskus, Rocca al Mare Keskus, Nautica keskus.
    • Tartus: Tartu Lõunakeskus
  • e-posti teel aadressile [email protected]

Pretensioonis tuleb märkida Ostja nimi ja kontaktandmed, pretensiooni esitamise kuupäev, kaubal ilmnenud puudus ja esitatava nõude sisu ning lisada ostu tõendav dokument.

3.3. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel Ostja poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muude tagajärgede eest, sealhulgas kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida müüjal ei olnud võimalik mõjutada.

3.4. Müüja ei vastuta tellitud kauba mittesihipärasest kasutamisest või hoiustamisest tekkinud kahjude eest.

Puudusega kauba korral on tarbijal õigus:

4.1. Nõuda esmalt kauba tasuta parandamist või selle asendamist uue kaubaga.

4.2. Nõuda lepingust taganemist, juhul kui:

  • 4.2.1. müüjal ei ole võimalik kaupa parandada või asendada,
  • 4.2.2. parandamine ebaõnnestub,
  • 4.2.3. müüja ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud,
  • 4.2.4. kauba parandamise või asendamisega on tarbijale tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.

4.3. Müüja ei vastuta kauba puuduste eest juhul, kui:

  • 4.3.1. toote rikke on põhjustanud vale kasutamine või lohakas hooldus;
  • 4.3.2. toode on juba parandatud mitte meie ettevõtte poolt;
  • 4.3.3. mehaaniliste vigastuste korral;
  • 4.3.4. defekti on põhjustanud vee- või tulekahju või muud tootjast mittesõltuvad asjaolud;

4.4. E-poest ostetud kaupade või teenustega seotud kaebused tuleb edastada e-posti aadressil: [email protected]. Kauba võib tagastada pakiautomaati kasutades tagastuskoodi, mis on saadetud kättesaamiskoodiga.  

Tellimuse esitamine

5.1. Ostja valib e-poest välja soovitud kaubad ja lisab ostukorvi.

5.2. Ostja kinnitab ostukorvi ja tasub kauba eest talle sobiva maksemeetodiga: e-pangalingi kaudu või krediitkaardiga. Palume Ostjal kontrollida enne tellimuse/arve tasumist, et tellimuses/arves toodud andmed vastavad Ostja tegelikule soovile.

5.3. Pärast kauba eest tasumist tuleb vajutada linki „Tagasi kaupmehe juurde“.

5.4. Tellimuse kinnitamiseks saadetakse Ostjale tellimus/arve ostukorvi kinnitamisel sisestatud e-posti aadressile.

5.5. Müüja ja Ostja vahel jõustub müügileping alates Ostja poolt tasutud ostusumma tervikuna laekumisest Müüja arvelduskontole.

Maksmine

  1. Kauba hind

6.1. Skechers.ee koduleheküljel müüdavate toodete hinnad on toodud eurodes. Kõik hinnad sisaldavad käibemaksu.

6.2. Müüja jätab endale õiguse hindu korrigeerida. Kui Ostja edastas oma tellimuse enne hinna muudatuse jõustumist, siis tema jaoks kehtib hind, mis oli tellimuse kinnitusel kajastatud tellimuse vormistamise momendil.

6.3. Täpsem informatsioon kohaletoimetamisviiside ja -hindade kohta on toodud punkti „Kohaletoimetamine" all.

Ostmine

7.1. E-poest on võimalik osta interneti teel vaid neid kaupu, millel on link "Lisa ostukorvi".

7.2. Kauba hind või kauba saadavus võib jooksvalt ja ette teatamata muutuda. Kui ostja on esitanud tellimuse enne vastavate tingimuste muutmist, kehtivad ostjale tellimuse hetkel kehtinud lepingu tingimused.

7.3. Kui e-poel ei ole võimalik tellimust täita, võetakse ostjaga ühendust ning tagastatakse tasutud summa.

7.4. Lehel „Ostukorv" saab soovi korral veel muuta ostukorvi sisu. Pärast tellimuse kinnitamist enam ostukorvi sisu muuta ei saa ning ostukorv tühjendatakse toodetest. Kui katkestate tellimuse pärast tellimuse sisestamist, tuleb kaubad ostukorvi uuesti valida. Kui tellimus ja kontaktandmed on korrektselt täidetud võib alustada maksmist.

Tasumine

8.1. E-poes saab maksta valitud kauba eest järgnevate riikide pankade e-pangalingi kaudu. Pangalinke pakub Maksekeskus AS (maksekeskus.ee). E-pood jätab endale õiguse maksepartnereid muuta.

  • Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, Nordea, Danske, LHV, Coop Pank, Pocopay ja Krediidipank.

8.2. NB! Pärast kaupade eest tasumist väljuge e-panga lehelt vajutades nupule „Tagasi kaupmehe juurde". Järgnevalt kuvatakse Teile ekraanil tellimuse kinnitus ning ostu kinnitamiseks saadetakse Ostjale arve ostukorvi kinnitamisel sisestatud e-posti aadressile.

8.3. Ettevõtted, kes soovivad tasuda arvega, peavad eelnevalt Müüjaga kontakteeruma arvega tasumise võimaluste osas.

8.4. E-poes teostatud ostud vaadatakse läbi E-R ajavahemikus 9.00-18.00.

Kohaletoimetamine

9.1. Ostjal on võimalik valida mitme kohaletoimetamise viisi vahel:

9.2. SmartPOSTi pakiautomaadi vahendusel Eesti Vabariigi piires;

9.3. Omniva pakiautomaadi vahendusel Eesti Vabariigi piires.

9.4. Kõik e-poest ostetud kaubad jõuavad Ostja poolt valitud postiautomaati 3 kuni 5 tööpäeva jooksul (Eesti Vabariigi piires). Kui tellimus on esitatud nädalavahetusel või pühade ajal, siis tarnitakse kaup tellijani pühadele järgnevatel tööpäevadel. E-poest ostetud kaubad jõuavad 3 kuni 10 tööpäeva jooksul (väljaspool Eestit).

9.4.1. Allahindlusperioodil sooritatud ostud jõuavad ostjani maksimaalselt 14 tööpäevaga.

Kauba tagastamine

Tellimused ja tagastused

10.1. Tarbijal on õigus 14 päeva jooksul alates kauba kättetoimetamise päevast kaup tagastada ja saada tasutud raha tagasi 14 päeva jooksul.Tagasimaksmise aeg hakkab kehtima hetkest, kui Ostja on mittesobiva kauba tagastanud müüjale, kes on selle kätte saanud ning üle kontrollinud.

10.2. Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud ning see peab olema originaalpakendis.

10.3. Originaalpakendi avamine tuleb teha ettevaatlikult, seda kahjustamata. Ainult juhul, kui pakendit ei saa lõhkumata/rikkumata avada, ei vastuta Ostja rikutud pakendi eest. 

10.4. Juhul, kui Ostja avastab kauba kättesaamisel, et talle on saadetud vale või defektne kaup või kaup ei jõua ostjani heas seisukorras ja kinnises pakendis, peab Ostja kohe ühendust võtma müüja esindajaga kirjutades e-posti aadressil [email protected], kodulehel Tagastusportaali kaudu või Skechers Eesti kauplusesse.

10.5. Müüja vastutab Ostja poolt ostetud kauba eest selle transportimise jooksul. Kauba kättesaamise hetkest läheb kauba kahjustumise või kadumise risk üle ostjale.

10.6. Kauba tagastamiseks tuleb Tagastusportaali siseneda e-mailiaadressiga ja järgida portaali juhiseid või saata e-kiri aadressil [email protected] ning e-kirjas peab sisalduma järgmine info:

  • ostja nimi,
  • tagastatav kaup,
  • tellimuse number,
  • tagastamise põhjus (vabatahtlik)

10.7. Kaupa on võimalik tagastada:

  • Ostjale sobivasse Skechersi kauplusesse
    • Tallinnas: Ülemiste keskus, Kristiine Keskus, Rocca al Mare Keskus, 11. Nautica keskus
    • Tartus: Tartu Lõunakeskus

      Läbi Omniva või Itella Smartpost pakiautomaadi tellimusega kaasas olnud koodi abil. Tagastamine kui kaup on tellitud DPD pakiautomaati:

Pärast DPD paki välja võtmist, saate smsi PIN koodiga, mida saate paki tagastamiseks kasutada.

Valige ekraanilt “Saada või tagasta pakk” ja peale seda valige “Sisesta PIN-kood”.

Pärast PIN-koodi sisestamist järgige ekraanil olevaid juhiseid ja kleepige pakiautomaadi poolt välja prinditud pakisilt pakile peale.

Kauba tagastamine läbi pakiautomaadi:

10.8. Itella Smartpost: Jalatsid on võimalik tagastada läbi pakiautomaadi, kust te jalatsid kätte saite kasutades selleks paki kättesaamisel saadud SMS-is olevat uksekoodi. Kui saite jalatsid kätte valgest Smartposti pakiautomaadist, palun võtke enne tagastamist ühendust Smartposti klienditeenindusega (+3726011000), kes teeb Teile tagastuseks uue koodi. Kui kood on aegunud või kadunud, tuleks pöörduda Skechers klienditeeninduse poole, kes teeb uue koodi.

10.9. Omniva: Jalatsid on võimalik tagastada läbi pakiautomaadi kust te paki kätte saite kasutades selleks paki kättesaamisel saadud SMS-is olevat tagastuskoodi. Kui kood on aegunud või kadunud, tuleks pöörduda Skechers klienditeeninduse poole, kes teeb uue koodi.

10.10. DPD:
Pärast DPD paki välja võtmist, saate smsi PIN koodiga, mida saate paki tagastamiseks kasutada.
Valige ekraanilt “Saada või tagasta pakk” ja peale seda valige “Sisesta PIN-kood”.
Pärast PIN-koodi sisestamist järgige ekraanil olevaid juhiseid ja kleepige pakiautomaadi poolt välja prinditud pakisilt pakile peale.

10.11. Tagastatav kaup peab olema kasutamata. Tagasisaadetav jalatsikarp peab olema pakendatud.

Kauba vahetamine on võimalik vaid kauplustes.

11.1. Kui e-poest ostetud kaup ei sobi või ei vasta Ostja ootustele, on Ostjal õigus see tagastada 30 päeva jooksul alates tellimuse kättesaamisest. Samuti on võimalik jalatsid ümber vahetada teise suuruse ja/või mudeli vastu kaupluses 30 päeva jooksul. 

11.2. Ostjal on võimalus e-poest tellitud kaup 30 päeva jooksul vahetada:

  • Ostjale sobivas Skechers kaupluses:
    • Tallinnas: Ülemiste keskus, Kristiine Keskus, Rocca al Mare Keskus, Nautica keskus
    • Tartus: Tartu Lõunakeskus

11.3. Tagastatav kaup peab olema kasutamata, siltidega. Jalatsikarp peab olema pakendatud.

Muud tingimused

12.1. Käesolevates tingimustes reguleerimata küsimustes juhinduvad Ostja ja Müüja Eesti Vabariigis kehtivast seadusandlusest ning pooltevahelisi suhteid reguleerivatest teistest aktidest.

12.2. Müüja ja Ostja vahel tekkivad vaidlused lahendavad pooled läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on nii Müüjal kui Ostjal õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse, Tarbijakaebuste komisjoni ja/või Harju Maakohtu poole.

12.3. FIFAA AS on isikuandmete vastutav töötleja, ja FIFAA AS edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

12.4. Käesolev leht kasutab küpsiseid. Küpsis on tähtedest ja numbritest koosnev väike fail, mis laaditakse seadmesse (nt arvuti kõvakettale, telefoni), kui kasutaja külastab teatud veebilehti. Küpsised võimaldavad veebilehel ära tunda kasutaja seadme ja aidata veebilehel jätta meelde informatsiooni kasutaja eelistuste kohta, et kasutaja ei peaks oma eelistuste valikut kordama iga kord, kui kasutaja ühest kindlast seadmest veebilehele siseneb. Veebilehe küpsiseid saab piirata, blokeerida või kustutada oma brauseri sätete kaudu.